streda 19. septembra 2012

Šuflíčky a poklady v nich


Vytešujem sa, tak sa idem pochváliť aj vám :) Mám už miesto, nakúpené náradie, vybavený materiál a konečne už aj viac času. Alžbetka je od pondelka jasličkárka. Síce zatiaľ len na pol mesiace, ale už to mi dáva šancu urobiť si robotu cez deň a v noci spať.
Dielničku mám už ako tak zariadenú. Po ľavej ruke budem mať ešte taký biely kovový regál, ako je vzadu.

Práve si renovujem šuflíčky na náradie po dedkovi. Jáj to bude miesta. :) Ešte sú v procese, lebo som minula šmirglíky na brúsku a skoro týždeň som zháňala ďalšie. Ale do konca týždňa by som ich chcela mať hotové, tak doplním foto.
 
Musím povymieňať spodné dosky šuflíkov. Keď som tie staré vyhadzovala našla som zo spodnej strany nalepené mapy, hneď mi napadla Skarazu a jej "mapové" náušničky :)

Náradie som si postupne dopĺňala počas leta po skončení LAŠ. V pondelok som si ešte spravila radosť, kúpila som si malú nákovku. Hrozné, iné baby po butikoch s handrami, topánkami a ja sa teším, keď môžem ísť do železiarstva :)
Podarilo sa mi odkúpiť zbytky medených plechov od klampiara. Takže hor sa do pílenia a určite čoskoro budú nejaké medené novinky u mňa v galérii.
Po  večeroch, keď už nemôžem buchotať v garáži, tak som robila prvé pokusy zo živicou. Decoupage náušky už aj zalievam, aby boli ešte krajšie. Foto je z pokusnej várky. Ak tá čo tuhne teraz dopadne dobre, tak budú v galérii čoskoro.

V mojom sashe-ovskom obchodíku som urobila aj malé upratovanie a schovala  som do archívu väčšinu korálkových vecí. Niektoré z archivivaných nájdete ešte na mojej stránke a niektoré putujú k zákazníčkam ako darčeky k nákupu. Mala som pocit, že tu mám vystavených kopec zbytočností a vzniká zbytočne neprehľadná galéria. Ešte pár veci dostane "padáka" a budem úplne spokojná.

ďakujem za pozornosť :) a aj vám prajem pekné a tvorivé dni
K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára