streda 25. októbra 2017

Jablková princezná - maľovanie na textil

Včera mi Alžbetka povedala, že dnes budú mať v škole Jabĺčkový deň. Majú sa obliecť do červených vecí a doniesť si na desiatu celé jabĺčko. Alžbetka má odmalička veľmi rada jabĺčka. Veľakrát, keď som ešte pre ňu chodievala so škôlky, tak som musela prísť s jablkom. Vždy bola naša Jablková princezná. Ako začala chodiť do školy, desiata bez jablka by sa jej asi ani nerátala. Aj keď ja jej ho vždy krájam na mesiačiky. 🙂


Keď večer baby zaspali, tak som vyrobila takéto prekvapenie. Zobrala som jednofarebné tričko, fixky na textil a vytlačila som si predlohu. Maľovanie na textil nemusí byť náročné. Naozaj vám stačia fixky. Ja som použila aj perleťovú kontúru na vytvorenie nápisu "Jablková princezná" po bokoch. Kým začnete kresliť, do vnútra trička je potrebné dať kartón aby sa vám farby nepretlačili aj na chrbát. Vytlačené jabĺčko som si vystihla a na tričko som ho obkreslila najprv miznúcou fixkou (kúpite v galantérii). Potom som spravila obrys hnedou fixkou a postupne začala vyfarbovať. Farby z fixiek sa vpíjajú do seba, dajú sa tak vytvárať zaujímavé efekty. Nakoniec som miznúcou fixkou napísala nápis okolo jabĺčka a potom som ho obtiahla kontúrou. Celé to trvalo maximálne hodinku. Ráno som jabĺčko ešte prežehlila, aby sa farby zafixovali.
Fixky sa dajú kúpiť v sade alebo jednotlivo. Ja som ich kupovala tu. Kontúru mám z papiernictva Ševt. Tričko je basic z Tesca.
Šťastná princezná ráno pred odchodom do školy.

Do tvorenia!
KJ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára