štvrtok 11. februára 2016

Cínovaný anjeli

Už dlhšiu dobu, cca rok a pol, sa venujem aj cínovaniu anjelov. Vyrábam stojace figúry anjelov v rôznych veľkostiach a aj anjelov na zavesenie.
Moji prvý traja anjeli boli vysoký cca 9 - 12 cm. Vyrobila som ich na želanie zákazníčky.

Prvá trojka mala veľký úspech a zabezpečila mi ďalšie nové objednávky. Začala som vyrábať anjelov v troch výškach malých (cca 10 cm), stredných (cca 15 cm) a veľkých (cca 20 cm).

Na objednávku som už ale robila aj anjela vysokého 70 cm. Hlavu mal z achátového plátku v rukách držal hmatku srdce lapis lazuli a dozdobený bol zlomkami lapisu lazuli.

V tomto videu je ukážka už nedostupných anjelov


a ak vás zaujíma ako anjeli vznikajú, natočila som prvú časť.


Dúfam, že sa vám videá budú páčiť. Ak nechcete zmeškať pokračovanie - prihláste sa na odber môjho YouTube-kanála.

Do tvorenia

KJ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára